نام آگهی دهنده : مهرداد ذاکری
شماره تماس : ۰۹۱۲۲۲۱۵۰۱۷
قیمت :
تاریخ ثبت : ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
تاریخ انقضا : ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آدرس : آدرس دفتر تهران : ابتدای خ گلبرگ غربی ، کوچه امیدی ، پلاک 16 ، واحد 1 آدرس کارگاه تهران : میدان رسالت ، خ فرجام ، خ سراج ، قبل از 4 راه دلاوران روبروی بانک تجارت ، کوچه جانپرور ، پلاک 2
تعداد بازدید : ۲۶۹۲۸
حضور محترم سرور گرامی …….
احتراماً بدينوسيله به استحضار ميرساند :
شرکت بازرگاني ویکتور با دارا بودن بزرگترين بانک اطلاعاتي سازندگان هداياي تبليغاتي مدرن و جديد در دنيا ،مشاور شما براي انتخاب بهترين و
مناسبترين هديه تبليغاتي سال خواهد بود.
اين شرکت در اجراي کليه طرح ها و ايده هاي تبليغاتي و تبديل و ساخت آن به شکل کالاي موردنياز شما با انواع متريال در خدمت شما مدير محترم مي باشد.
يکي از رازهاي موفقيت در تجارت انتخاب تبليغات کاربردي مي باشد.
” مايک کارسون’ در کتاب ارزشمند خود با نام فروشندگان خاموش به تشريح دسته اي از اقلام و کالاهاي تزييني و طراحي شده اي مي پردازد که با قدرت اثرگذاري تبليغاتي خودشان، نظر مدعوين و مشتريان شما را به سوي شما و نام و نشان تجاري تان جلب مي نمايد.
اکنون ببينيم سوژه هاي خاص و جديد در حوزه هدايا چيست؟
وقتي در اين دوران صحبت از تبليغات و روش هاي تبليغاتي مي شود، اصلي ترين روشي که براي اطلاع رساني به جامعه به نظر ميرسد تا سطح توجه و علاقه مردم را به ان موضوع افزايش دهيم انجام کاري است تا خوشحالي و اوج خدمتگزاري را به همراه خلاقيت به مردم و سطوح مختلف جامعه نشان دهيم و شادي را در لايه زيرين علاقه مندي و توجه اقشار خانواده ببريم و اطلاع رساني فوري و عيني را ملموس تر از قبل به هر فرد مخاطب نشان دهيم.
شناساندن و جلب توجه مشتري قسمتي از پروزه فرصت يابي از بازار رقيب است تا با گرفتن زمان ،فرصت ارتباط با مخاطبين را غنيمت شمرده و با انها در يک کلام همراه شويم و با کشف نيازهاي آنها آگاهي دهنده محصولات و يا خدمات خود باشيم و با پذيرش اينکه اين فرصت دوطرفه هست امتحان و لمس عيني مي تواند شما را در برابر فرصتي ديگر قرار دهد و انها را در پيشرفت عرضه کالا و اشکال فروش با اين موضوع اگاه کنيم.
اولين گام در جذب جامعه . بررسي اين موضوع مهم است که مخاطبين و جامعه هدف ما چه کساني هستند و چگونه مي شود به انها اثربخش ترين و عالي ترين روش تشخيص و تست کالاي خودمان را آموزش دهيم تا در صورت حضور ايشان نماينده اي هم کلام با سياست هاي مان در استراتژي فروش و ارائه اهميت استفاده از خا صه آنچه ما مي دانيم را به انها نيز بياموزيم.اين فرصت مي تواند يک لذت باشد و به همراه ايشان به خانواده برده شود و سپس خانواده “بخش بزرگتر جامعه امروز مشتری ما خواهد شد . و به دنبال آن سرور و شادي همراه هميشگي ما براي استفاده از سود آنچه ما براي آنها تهيه کرده ايم و در يک کلام فروش بيشتر ما…..
و بالاخره با استفاده از هداياي تبليغاتي کوچک و بزرگ در مسير بهتري قرار مي گيريم.
انجمن بين المللي هداياي تبليغاتي در سال 1998 با نظرسنجي از 839 تن از صاحبان کسب و کار در خصوص قدرت و تاثير گذاري هداياي تبليغاتي
به نتايج جالبي در اين زمينه دست يافت.
فهرست زير به عنوان برترين و موثرترين هداياي تبليغاتي تعيين گرديد.
1-خودکار
2-جاسوئيچي
3-ليوان و فنجان 4-کيف و ساک دستي
5-نيم تنه و لباس ورزشي 6-پلاک و يا سنجاق سينه
7-موس به همراه موس پد 8-فلش مموري
9-تقويم و نوت بوک همراه 10-کلاه و نشان
در زمان برقراری ارتباط با این آگهی بگویید از صنعت تبلیغ ارتباط برقرار شده.